امروز مصادف است با: ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
تاریخ انتشار:۱۴/ ۰۶/ ۱۳۹۶

به‌منظور افزایش رضایت‌مندی ذی‌نفعان و در راستای تسهیل شرایط برقراری ارتباط مردم به‌ویژه بیماران، همراهان و کارکنان برای ارسال پیشنهاد‌ها و انتقادات، درگاه ارتباط مردمی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رضوان خبر: دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ این درگاه به منظور افزایش رضایت مندی ذی نفعان و در راستای تسهیل شرایط برقراری ارتباط مردم به ویژه بیماران، همراهان و پرسنل برای ارسال پیشنهادات، انتقادات و موارد مورد انتظار، به درخواست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با همکاری واحد  it ایجاد و راه اندازی شد. تصویر، صدا و متن از طریق این درگاه قابل ارسال است.

بی شک سازمانی که کارکنان آن با یکدیگر، ارباب رجوع و سایر سازمان ها ارتباطات موثر نداشته باشد نمی تواند توانمندی های لازم را برای اجرای وظایف خود کسب کند . از سوی دیگر، برقراری ارتباط، بستری مناسب برای مبادله اطلاعات، دانش و تجربیات می باشد.

همچنین، ارتباط برای هماهنگی فعالیت های گروهی، اجرای وظایف رهبری و انجام وظایف مدیریتی لازم است، در مدیریت اموری چون ارتباطات انسانی، عوامل موثر بر ارتباطات، گروه های رسمی و غیررسمی، روش های بهبود ارتباطات و رفع موانع ارتباطی در سازمان حائز اهمیت است. بنابراین برای دستیابی به حداکثر بهره‌وری در سازمان ها، سیستم ارتباطات باید به گونه‌ای باشد که در همه حال اطلاعات مربوطه را در اختیار مدیران برای برنامه ریزی و تعیین الویت ها قرار دهد.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/.

دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

Copyright © 2011 - 2017 Rez1khabar.ir